| امروز شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با نگاهی به همایش تمدن نوین اسلامی؛


انتشار ماهنامه «توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی قرآنی»

شماره ۳۱ و ۳۲ ماهنامه «توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی قرآنی» ویژه همایش‌های علمی و فرصت‌های شغلی در حوزه قرآن، دین و فلسفه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از ایکنا، شماره ۳۱ و ۳۲ ماهنامه «توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی قرآنی» ویژه همایش‌های علمی و فرصت‌های شغلی در حوزه قرآن، دین و فلسفه به صاحب امتیازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد. مدیر مسئول این نشریه محمود واعظی است و سردبیری آن را علی حسن‌نیا برعهده دارد.

این ماهنامه در سه فصل «همایش‌ها و نشست»، «فرصت‌های شغلی بین‌المللی» و «فهرست پنج شماره پیشین» منتشر شده است.

فصل اول این ماهنامه در دو بخش ملی و بین‌المللی به معرفی همایش‌، کنفرانس و سمپوزیوم‌ها پرداخته است. در میان نشست‌های بین‌المللی فرصت‌های تحقیقاتی مانند بیستمین کنفرانس بین‌المللی مطالعات اسلامی در آفریقای جنوبی، صوفیه در نگاه تطبیقی در اسکاتلند، دهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با موضوع قرآن کریم و فرهنگ انقلاب در ایران و بیستمین کنفرانس بین‌المللی نظام مالی اسلامی در سوئیس به چشم می‌خورد. از جمله همایش‌های ملی نیز می‌توان به همایش ملی تمدن نوین اسلامی در تهران، نخستین کنفرانس قرآن‌پژوهی پیشرفت از چشم‌انداز روش‌شناسی تفسیری در قم و همایش ملی «اخلاق علم و اخلاق حرفه‌ای در مکتب علامه طباطبایی» در تبریز اشاره کرد.

در فصل دوم این ماهنامه فرصت‌های شغلی بین‌المللی معرفی شده است که در این میان می‌توان به فرصت‌هایی مانند استادیاری مطالعات مسلمانان و اسلام در آمریکا، فرصت‌های تحقیقاتی در موضوع مطالعات شیعی در مدرسه مطالعات تاریخی در آمریکا و فرصت مطالعاتی فوق دکتری در موضوع «دین، دولت و از هم‌پاشیدگی در خاورمیانه» در مجارستان اشاره کرد.

در فصل سوم این ماهنامه موقعیت‌های علمی و کاری در پنج شماره گذشته این ماهنامه بازنشر شده است. گفتنی است این شماره مروبط به مرداد و شهریور سال جاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند شماره جاری این ماهنامه را اینجا ملاحظه کنند.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 32761
تاريخ ثبت خبر : 28 مهر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 12:46
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)