| امروز یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

دومین نشست راه فردا؛


«مردم‌سالاری دینی؛ امکان یا امتناع» فردا در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود

نشست «مردم سالاری دینی؛ امکان یا امتناع» با حضور حجت الاسلام محمود شفیعی و سیدمحمدرضا مرندی، فردا 19 اسفند در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، با مشارکت خانه اندیشمندان علوم انسانی و مرکز پژوهش های علوم انسانی ـ اسلامی صدرا و پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، دومین نشست از سلسله نشست های راه فردا با موضوع «مردم سالاری دینی؛ امکان یا امتناع» فردا چهارشنبه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۹ در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.

اساتید حاضر در این نشست سیدمحمدرضا مرندی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و حجت الاسلام والمسلمین محمود شفیعی عضو هیات علمی دانشگاه مفید قم هستند که به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

عبدالمجید مبلغی، دبیر علمی سلسله نشست‌های راه فردا درباره بحث مردم سالاری دینی تصریح کرد: در این نشست به مبحث مهم و کلیدی مردم سالاری دینی پرداخته می شود و دو رویکرد قطبی مردم سالاری دینی که امکان و عدم امکان آن هست به بحث گذاشته می شود و دلایل و شواهد حاکی از صحت و عدم صحت هر دو رویکرد مورد تبادل نظر دو استاد حاضر قرار خواهد گرفت و همین طور زمانی برای گفت و گو تبادل نظر میان حضار و اساتید قرار خواهد گرفت.

نشست مردم سالاری دینی؛ امکان یا امتناع، دومین نشست از سلسله نشست های راه فردا است که در خانه اندیشمندان علوم انسانی است.

نخستین نشست برگزار شده «امکان یا امتناع بهره گیری از فلسفه مشاء در توضیح حکومت دینی» بود که ۲۳ آذرماه برگزار شد و در آن دکتر مرتضی یوسفی راد و حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس نقوی به دبیری دکتر شریف لکزایی مباحث خود را ارائه دادند.

خانه اندیشمندان علوم انسانی در خیابان استاد نجات اللهی(ویلا)، نبش ورشو، پلاک ۲ واقع است.

برگزارکنندگان نشست از علاقه مندان به این حوزه مهم فکری دعوت به عمل می آورند تا در آن حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/

کد خبر : 19504
تاريخ ثبت خبر : 18 اسفند 1394
ساعت بارگزاری خبر : 15:43
برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)