| امروز یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران:


تلاش استکبار برای نرسیدن پیام حق به جهانیان

حجت الاسلام کلانتری در هم اندیشی اسلام و جوان غربی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر مهمترین موضوع جهانی دست می گذارد. خشونت و قتل و غارت نکاتی است که ایشان به آنها اشاره کرده است که پارادوکس جهان امروز، تمام جریانات تکفیری وحشتناک از وهابیت نشات می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، حجت الاسلام والمسلمین کلانتری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران صبح امروز ۱۷ اسفندماه در هم اندیشی علمی «اسلام و جوان غربی: چالش‌ها و چشم اندازها» که در این دانشگاه در حال برگزاری است با عرض خیر مقدم اظهار امیدواری کرد این همایش یک روزه قادر باشد به اهداف خود برسد و آثار و برکات آن را مشاهده کینم.

وی با بیان اینکه جهان امروز به سمت غلبه حق بر باطل حرکت می کند، گفت: در این شرایط اردوگاههایی مشخص می شود که به ببینده و شنونده القا می کند، بعد از گرد وغبار هایی که در جهان بعد از سالهای سال به وجود آمده راه حق و باطل مشخص شود.

وی افزود: ما به سرعت به سمت موعود جهانی و وعده حق خداوند در خصوص حاکمیت حق بر جهان نزدیک می شویم. آیات مهمی در این زمینه که در قرآن کریم آمده است در زندگی بشر تلاوت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری اظهار کرد: همه توان استکبار جهانی به کار گرفته شده تا پیام حق به گوش جهانیان نرسد. در این زمان پیامهایی از رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی خطاب به انسان ها صادر می شود و در این پیامها، ویژگی هایی به لحاظ زمان شناسی موجود است  که ایشان با اشرافیت کامل بر مسائل جهان بیان کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه ذهن مخاطب غربی، آماده دریافت پیام حق است، پیام هایی که از سمت ایشان صادر می شود را نه از روی دستور العمل و نه از موضع حاکم بر قدرت بلکه به عنوان یک پیامبر این را به گوش جهانیان می رساند عنوان کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران تصریح کرد: در دنیای امروز تکیه ها بر زور و تزویر است، از همین رو پیام مقام معظم رهبری به سمت جوانان غربی است.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین کلانتری، مقام معظم رهبری دلیل مخاطب قرار دادن جوان غربی را  این دانستند که جوان قلبش جویای حق است و به سمت سیاست، زور و قدرت نیست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر مهمترین موضوع جهانی دست می گذارد. خشونت و قتل و غارت، نکاتی است که ایشان به آنها اشاره کرده است که پارادوکس جهان امروز، تمام جریانات تکفیری وحشتناک از وهابیت نشات می گیرد و جوان امروز باید متوجه باشد که تضاد و دو گانگی از کجاست و مقام معظم رهبری این مسائل را مورد تفکر قرار می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر : 19383
تاريخ ثبت خبر : 17 اسفند 1394
ساعت بارگزاری خبر : 11:42
برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)