| امروز شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

لاله افتخاری در گفتگو با طلیعه عنوان کرد:


نامه‌های رهبر انقلاب اسلامی تلنگری به جوان‌های غربی بود

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نامه رهبری به جوانان غربی با پیام بصیرت بخشی، حداقل می تواند جوانان غربی را نسبت به رفتارهای سردمداران خود مشکوک کرده و آن ها را با حقایق آشنا کند.

لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه در خصوص اهمیت نامه رهبری انقلاب اسلامی در بیداری جوانان غربی و دعوت آنها به اندیشه و تامل درباره توطئه های استکبار گفت: هر دو نامه رهبر انقلاب اسلامی در فضای غبارآلودی که حاصل تبلیغات غیر صحیح و دروغین رسانه های استکبار و شبکه های اطلاع رسانی و ماهواره ای آن ها بود، نوشته شد تا ذهن جوانان غربی از توطئه استکبار در زمینه منحرف کردن اذهان جهان آگاه شود.

 

 به گفته وی نامه های رهبر انقلاب اسلامی تلنگری بود تا جوان های غربی متوجه شوند استکبار جهانی برای آن که دنیا از خطاهای آن ها باخبر نشود، ذهن جهانیان را به سمت اسلام هراسی و تصویری ناصحیح و خشن از اسلام توجه داده است.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بنابراین این نامه با پیام بصیرت بخشی، حداقل می تواند جوانان غربی را نسبت به رفتارهای سردمداران خود مشکوک کرده و آن ها را با حقایق آشنا کند.

 

وی با تاکید بر این که شیوع اسلام هراسی در غرب موجب شده مردم جهان ندانند واقعیت چیست، ابراز کرد: استکبار جهانی گروه تروریستی داعش را ابزار دست خود ساخت تا به وسیله آن گرایش به اسلام را در غرب متوقف کند لذا جنایات داعش اعم از سر بریدن زن و کودک، آتش زدن انسان های بی گناه، برده داری مدرن و … خوش خدمتی است که به غرب و البته با حمایت آن ها انجام می شود.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حرکت تروریستی که اخیرا در فرانسه صورت گرفت و منجر به کشته شدن تعدادی از افراد شد، نشان داد حتی پرورش دهندگان داعش نیز از این گروه دچار آسیب شدند و حقوق ملت آن ها که خبر از واقعیت نداشتند، پایمال شد.

 

 افتخاری در ادامه تاکید کرد: بنابراین نامه رهبر انقلاب اسلامی می تواند واقعیت هایی را برای غرب آشکار کند و آن ها از دولت های خود حقوق از دست رفته شان – به ویژه رویداد اخیر فرانسه – را مطالبه کنند.

 

 رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نامه های حضرت آیت الله خامنه ای جوانان غرب را در این فکر فرو خواهد بُرد که ریشه های حرکت های تروریستی و پروسه اسلام هراسی چه افراد هستند و چرا عده ای مسلمان نما از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی حمایت می شوند.

 

افتخاری همچنین در پاسخ به این سوال که چرا رهبر انقلاب جوانان را مخاطب نامه های خود قرار داده اند، توضیح داد: رهبری نامه های خود را خطاب به جوانان غربی مرقوم فرمودند به دلیل آنکه جوانان وابستگی کمتری به گروه های مختلف داشته و بیشتر اهل مطالعه و تحقیق بوده و بهتر تصمیم می گیرند و تاثیر بیشتری بر سرنوشت کشور خود بر جای خواهند گذاشت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 19213
تاريخ ثبت خبر : 16 اسفند 1394
ساعت بارگزاری خبر : 13:24
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)